Omiljeni borac protiv kriminala i zločestih mačaka ‘Čovpas’ osvojio je domaću publiku te sa svojim filmom postao najuspješniji film vikenda.
Drugi vikend zaredom box office je u rastu, i to se prvenstveno može zahvaliti obiteljskim naslovima i domaćem filmu. Ukupan box office hrvatskih kina od četvrtka 06. veljače do nedjelje 09. veljače iznosi 317.330 € ili 27,4 % više nego prije tjedan dana. Posjećenost kina skočila je još više nego box office, gdje je s 56.636 gledatelja taj postotak podignulo za 37,1 %.
Najuspješniji filmovi vikenda
Ovaj vikend bio je obojan u plavo, ali ne zbog neke tuge već ga je označio kung-fu policajac s najboljim njuhom ikad – Čovpas. Obiteljska komedija postala je hit vikenda s 81.180 € zarade i 15.595 gledatelja koji su s Čovpasom krenuli u hvatanje super-zloće mačka Frkija i ostalih nevaljalaca. Film je ekranizacija istoimenog serijala strip romana koji je planetarno popularan i čiji je autor Dev Pilkey, stoga nije čudno što je i domaća publika ovako pozitivno reagirala na film i pohrlila u kino dvorane. Bili upoznati s likovima ili ne, nemoguće je da vas ova adrenalinska ludorija puna smijeha i akcije ne oduševi. Film je uspio oduševiti postojeće fanove i pored toga pružiti im nešto novo, dok su novi fanovi vjerojatno ostali u čudu sa savršenim omjerom komedije i emotivnosti prema kojima je serijal poznat.
U SAD-u je Čovpas izašao tjedan dana ranije nego u Hrvatskoj te je bez problema zasjeo na prvo mjesto s 36 milijuna dolara u vikendu otvaranja, a uspjeh je ponovio i ovog vikenda. Pored toga, Kinofilm je imao svoje šape uključene u taj uspjeh jer Čovpas nagradni natječaj koji je morao biti produžen zbog velikog interesa – privukao je sve male kreativce diljem Hrvatske koji su dali svoj maštoviti doprinos i dizajnirali vlastite Čovpas plakate. Hvala svima na tome i pratite nas i dalje. Vuf.
Medvjedić Paddington u džungli je vjerojatno najviše propatio zbog Čovpasovog dolaska u kina jer oba imaju istu ciljanu publiku – obiteljsku. Omiljeni medvjedić u svom drugom vikendu zaradio je 44.245 €, dok je 8.200 gledatelja uživalo u Paddingtonovim avanturama kroz džungle Perua. Čovpas je možda kasnio tjedan dana u naše kino dvorane, ali Paddingtonova posljednja avantura tek treba stići u sjevernoamerička kina ovog Valentinova – i to u limitiranoj distribuciji što znači da neće ići u sva kina. To je nedopustiva greška jer ako nam svima nešto treba, onda je to feel-good osjećaj kojeg medvjedić Paddington uvijek donosi sa svakim svojim novim filmom i nauči nas nešto novo.
Mufasa, Tetovirani, i Bob Dylan
Mufasa: Kralj lavova čak i nakon dolaska Čovpasa i Medvjedića Paddingtona drži visoko mjesto na ljestvici najuspješnijih filmova skoro dva mjeseca od izlaska u kina. U svom osmom vikendu Mufasa je zaradio 19.097 € te je poveo 3.225 gledatelja u prošlost Ponosne zemlje.
Romantični film Tetovirani pojavio se ovog vikenda kao uvertira za nadolazeće Valentinovo gdje je zaradio 17.787 € uz 2.702 gledatelja što mu je priskrbilo četvrto mjesto. Ova priča o dobroj curi i zločestom dečku dolazi od studija koji je publici donio serijal filmova Poslije svega i poput njega, Tetovirani je adaptacija serije knjiga. Tetovirani autorice Jay Crownover ekranizacija je prve knjige iz serijala gdje se režije uhvatio Nick Cassavetes koji stoji iza jednog od najpoznatijih romantičnih filmova 2000-ih: Bilježnica (2004.). S Valentinovom pred vratima, Tetovirani bi mogao ostati traženiji naslov za nadolezeći vikend.
Pored obiteljskih filmova i romanse koja je usmjerena na tinedjžere i gledatelje u 20-ima, Bob Dylan: Potpuni neznanac najpopularniji je film u kinima za stariju publiku. Dobri, stari Bobby je ovog vikenda zaradio 15.761 € i njegovom prvom električnom koncertu prisustvovao je 2.231 gledatelj.
Od šestog do desetog mjesta
6. mjesto pripalo je Sonic: Super ježu 3 koji je skupio dovoljno zlatnih prestenova i koje je na kraju promijenio u 14.334 €, na 7. mjestu triler Rizičan let s 14.309 €, dok je 8. mjesto zauzeo sf triler Pratnja koji je utržio 11.799 €. Domaći ratni triler Božji gnjev je na 9. mjestu s 11.760 €, a 10. mjesto domaćeg box officea zaokružuje komična drama Kako se obogatiti prije nego što baka umre s 8.155 €.
Izvor: Box office HR