‘Snjeguljica’ je možda bio jedan od najkontroverznijih Disneyevih live-action remakeova prije nego je uopće izašao, no ako gledamo rezultate u domaćim kinima – to nikako nije slučaj.
Cjelokupna zarada hrvatskih kina od četvrtka, 20. ožujka do nedjelje 23. ožujka iznosila je 255.912 € što je za 14 % više nego vikend ranije. Disneyev remake Snjeguljice zaslužan je za skoro pola navedenog iznosa, no nije niti bilo nekih naslova za širu publiku koja bi mu mogla parirati. 42.179 gledatelja se ovog vikenda odlučilo na odlazak u kino, što znači da ih je bilo za 12,6 % više nego prošlog tjedna.
Najuspješniji filmovi vikenda
Ogledalce je progovorilo – Snjeguljica je najuspješniji film vikenda sa zarađenih 125.591 € i 19.941 gledatelja. Uza sav loš glas koji je pratio film prije nego je uopće i izašao, live-action Snjeguljica je ostvario puno bolje rezultate u hrvatskim kinima nego većina Disneyevih remakeova ovog tipa u vikendu otvaranja. Uspješniji su od njega bili jedino Ljepotica i zvijer (2017.), Kralj lavova (2019.), i Mufasa: Kralj lavova (2024.), dok je daleko iza sebe ostavio Dumba (2019.), Pepeljugu (2015.), Malu sirenu (2023.), i sve ostale. Od svih filmova koji su izašli ove godine u kina, Snjeguljica je imala najbolje otvaranje do sada.
Ali na najvećem filmskom tržištu, u SAD-u, Snjeguljica je ostvarila najlošiji rezultat (43 milijuna dolara) od svih remakeova animiranih klasika koje je Disney izbacio u posljednjih desetak godina (ne računajući nastavke istih – Alisa iza ogledala i Mufasa: Kralj lavova). Netko bi rekao da je čak i loš publicitet dobar publicitet, ali kod Snjeguljice to očito nije bio slučaj jer utjecao je negativno na rezultate. Uza sve loše stvari koje su pripisivali filmu, ispostavilo se kako on jednostavno nije ništa od toga već da je jedan od ‘najbezopasnijih’ filmova ovog tipa i usmjeren je prvenstveno na najmlađe gledatelje kojima ne smeta hrpa CGI-a. Dok u kina ne stigne Minecraft film, Snjeguljica nema velike konkurencije među obiteljskim naslovima.
Drugoplasirani Novocaine je rezultatom daleko od prve Disneyeve princeze. Akcijska komedija u svom prvom vikendu zaradila je 17.483 €, dok je zabavila 2.622 gledatelja. Za ljubitelje akcije à la Looney Tunes, (prilično krvavi) film o čovjeku koji ne osjeća bol i kreće u spašavanje svoje djevojke iz šapa opasnih kriminalaca – Novocaine je bio pun pogodak. Ovog vikenda je možda bio prvi izbor za publiku koja naginje akciji, no već idućeg vikenda Jason Stathamov novi film bi ga mogao baciti u sjenu.
Black Bag, Mickey 17, i Hitpig
Steven Soderberghov špijunski triler Operacija: Black Bag je za ljubitelje zavjera i špijunskih igara bez granica, upotpunjen s vrhunskom glumačkom postavom. Film kojeg predvode Cate Blanchett i Michael Fassbender ovaj puta našao se na trećem mjestu sa 16.359 € i 2.263 gledatelja.
Znanstveno-fantastična satira Mickey 17 koju je režirao oskarovac Joon Bong Ho, redatelj Parazita (2019.), zauzeo je četvrto mjesto domaćeg box officea s 13.068 € zarade i 1.825 gledatelja koji su pratili Roberta Pattinsona kako umire iznova i iznova za njihovu zabavu.
Hitpig, obiteljska animacija o svinji specijaliziranoj za pronalazak izgubljenih ljubimaca na petom je mjestu. Od svog novog slučaja gdje mora pronaći odbjeglu slonicu, Hitpig je zaradio 12.698 € dok je s njim u avanturu krenulo 2.394 gledatelja.
Od šestog do desetog mjesta
Policajac kojeg svaki grad treba, Čovpas, na 6. je mjestu s 9.119 €, odmah iza njega na 7. mjestu je Medvjedić Paddington u džungli sa zarađenih 8.318 €, dok je na 8. mjestu triler Posljednji udah sa 7.834 €. 9. mjesto pripalo je hororu Majmun koji je zaradio 6.268 €, da bi 10. mjesto zaokružio Kapetan Amerika: Vrli novi svijet sa 6.213 €.
Izvor: Box office HR