Marketinška pozicija za vrijeme trajanja finala prvenstva u američkom nogometu jedna je od najprestižnijih na svijetu. Za pola minute mora se platiti i do 7 milijuna dolara, a hollywoodski studiji će priliku iskoristiti kako bi predstavili nadolazeće hitove.
Nema nikakve sumnje da je Super Bowl najznačajniji televizijski događaj u Americi. Prošle je godine finale u profesionalnom američkom nogometu privuklo pred male ekrane čak 112 milijuna gledatelja. Ove godine će se za Lombardijev trofej boriti Kansas City Chiefs i Philadelphia Eagles, a utakmicu će gledati i oni filmofili koje američki nogomet uopće ne zanima.
Gdje su gledatelji tamo je i Hollywood. Filmski studiji neće propustiti priliku pokazati nadolazeće hitove pred tolikom publikom. Tako će 12. veljače među brojnim reklamama svoje mjesto pronaći i najave hollywoodskih spektakala.
Sedam milijuna dolara za pola minute
Za samo pola minute promidžbe tijekom Super Bowla oglašivači ove godine moraju izdvojiti čak i do 7 milijuna dolara. Zato će i biti prikazani traileri samo za one filmove za koje Hollywood misli da će biti veliki blockbusteri.
Universal Pictures tako priprema posebne najave za akcijski spektakl Brzi i žestoki 10. Prikazat će i novi 15-sekundni trailer za iščekivani neobični film Kokainski medvjed.
Disney je odlučio ove godine predstaviti se u velikom stilu. Najavljeni su foršpani za filmove Ant-Man i Wasp: Kvantumanija, Čuvari galaksije Vol. 3 i Mala sirena. Osim toga, navodno se planira i promocija Pixarovog filma Elemental.
Warner Bros. tradicionalno nije bio pretjerano zainteresiran za Super Bowl. Ove će godine, pak, napraviti iznimku. Trailer za nadolazeći The Flash s Ezrom Millerom gotovo je siguran, a sve je više šuškanja da će biti organizirana i pretpremijera nadolazećeg DC svemira, nakon što su James Gunn i Peter Safran kao voditelji DC studija ranije najavili neke filmove i serije.
Vraća li se Sony?
Za razliku od Warnera, Paramount nikada ne štedi na promociji u vrijeme Super Bowla. Tako će prikazati najave za Vrisak 6, Dungeons & Dragons: Čast među lopovima i Transformers: Uspon zvijeri.
MGM i Lionsgate bi mogli predstaviti svoje favorite, Creed 3 i John Wick 4, no to nije potvrđeno. Baš kao što nije potvrđeno ni hoće li Sony, nakon petogodišnje apstinencije, prikazati najavu za neki svoj film.
U svakom slučaju, čak i ako ne znaju razlikovati quarterbacka od probijača, ljubitelji filma imat će što vidjeti tijekom prijenosa Super Bowla. Naravno, ako ulove američku verziju prijenosa…