Box office Hrvatska: ‘Mufasa’ se vratio na prvo mjesto, ‘Nosferatu’ imao velik ugriz na kino blagajnama

Mufasa je još jednom dokazao zašto je kralj, dok je Nosferatuov dolazak u kino dvorane okupio mnoštvo horor fanova kao i ljubitelje sedme umjetnosti.

2025. godina u kinima počela je s pozitivnim predznakom što znači da je prvi vikend nove godine bio bolji nego posljednji u 2024. Od četvrtka, 02. siječnja pa sve do nedjelje, 05. siječnja domaći box office iznosio je 511.381 € ili ako ćemo se izraziti postotkom: 15,2 % više nego tjedan dana ranije. Posjećenost kino dvorana se tijekom ta četiri dana isto povećala, gdje je dolazak 78.426 gledatelja označio porast u usporedbi s prošlim vikendom za 11,4 %.

Najuspješniji filmovi vikenda

Nakon što je prošli vikend proveo na drugom mjestu, Mufasa: Kralj lavova pobjednički se vratio na vrh domaćeg box officea sa 128.275 € i 18.923 gledatelja. Mufasu je prošlog vikenda s trona skinuo Sonic 3 koji je u skladu s naslovnim likom doletio brzinom munje i sad istom brzinom pao za par mjesta. Bilo što iz svijeta Kralja lavova ima dug život u kinima tako da Mufasa nema neke brige.

Up Next
You can skip ad in
SKIP AD >
Ad will start in..
Advertisement
Uključi zvuk
LIVE
 / 
  • Speed1
  • Subtitles
  • Quality
  • Audio
Quality
    Speed
    • 2x
    • 1.5x
    • 1.25x
    • 1x (Normal)
    • 0.5x
    Subtitles
      Audio
        Embed this video:
        Copy
        Copy video link:
        Copy
        Chapters
          • Copy video url at current time
          • Fullscreen Exit Fullscreen
          This content is private
          Submit
          Please enter valid password!
          Age Verification
          By clicking enter, I certify that I am over the age of 21 and will comply with this statement.
          ENTER
          or
          EXIT
          Coming Next
          CANCEL

          Dugo vremena neki horor nije ostvario odlične rezultate kao što je to ovog vikenda uspio Nosferatu, Robert Eggersov remake nijemog klasika iz 1922. godine. Eggersova nova vizija u prva četiri dana prikazivanja zaradila je 107.177 €, dok se 14.871 gledatelja podalo gotičkoj tami. Od svih filmova produkcijske kuće Focus Features, Nosferatu bi mogao postati njihov najuspješniji film ikada ako uspije nadmašiti akcijski triler Pad Londona (2016.) i njegovih 195 milijuna dolara. Grof Orlok je već prešao 100 milijuna tako da bi konačnu presudu mogli imati za par tjedana.
          Bez obzira na taj podatak, redatelj Eggers i grof Orlok mogu otvoriti bocu šampanjca (ili prikladnog crvenog napitka) jer Nosferatu je ovog vikenda u Velikoj Britaniji i Irskoj nadmašio Mufasu, dok je u hrvatskim kinima postao horor s najboljim otvaranjem u posljednjih godinu dana. U ovom slučaju govorimo o pravom, punokrvnom hororu poput Terrifiera 3, Sakupljača duša, ili Smiješka 2, dok je Bubimir Bubimir ipak više komedija/mračna fantazija koja nastoji više nasmijati publiku nego joj izokrenuti želudac i izazivati strah od odlaska na mračna mjesta. Upravo takav osjećaj Nosferatu i daje, a publici očito nedostaje dobar horor koji je ujedno i odličan film.

          Sonic, Vaiana, i Gladijator

          Prošlotjedni broj jedan, Sonic: Super jež 3, ovaj puta našao se na trećem mjestu zaradivši 96.583 €, dok ga je pogledalo 15.819 gledatelja. Možda je treći po uspješnosti ovog vikenda, ali ne zavaravajte se – Sonic 3 je itekako velik hit. Osim što je najbolji nastavak Sonic trilogije, za tjedan, dva, postat će najuspješniji film Segine franšize. Trenutačno je u svijetu zaradio 340 milijuna dolara, a od titule najuspješnijeg dijeli ga samo 65 milijuna što bi trebao skupiti bez problema, a mogao bi prijeći i granicu od pola milijarde dolara.

          Vaiana 2 je još jedan Disneyev film koji je među najpopularnijim naslovima u kinima otkad je isplovio u kino dvorane. U svom šestom vikendu u kinima animirana avantura zaradila je 37.527 € uz pomoć 6.389 gledatelja. Što se tiče svjetske zarade, Vaiani 2 nedostaje još 40-ak milijuna dolara kako bi prešao milijardu. Miki Maus ima zašto biti zadovoljan filmovima koji su izašli 2024. u kino dvoranama.

          Up Next
          You can skip ad in
          SKIP AD >
          Ad will start in..
          Advertisement
          Uključi zvuk
          LIVE
           / 
          • Speed1
          • Subtitles
          • Quality
          • Audio
          Quality
            Speed
            • 2x
            • 1.5x
            • 1.25x
            • 1x (Normal)
            • 0.5x
            Subtitles
              Audio
                Embed this video:
                Copy
                Copy video link:
                Copy
                Chapters
                  • Copy video url at current time
                  • Fullscreen Exit Fullscreen
                  This content is private
                  Submit
                  Please enter valid password!
                  Age Verification
                  By clicking enter, I certify that I am over the age of 21 and will comply with this statement.
                  ENTER
                  or
                  EXIT
                  Coming Next
                  CANCEL

                  Mislili ste da je Gladijator II završio s pohodom na kina? Poput njegovog redatelja Ridleya Scotta film iznenađuje s dobrim rezultatima te je u svom 8. vikendu od izlaska Gladijator II utržio 31.052 € dok je 3.775 gledatelja promatralo spektakl u Koloseumu. Nitko nije očekivao morske pse ondje, ali ako netko zna što znači riječ beskompromisni spektakl onda je to Ridley.

                  Od šestog do desetog mjesta

                  Animirana bajka Snježna kraljica: Čarobni portal našao se na 6. mjestu s 24.635 €, na 7. mjestu je Martin Campbellov akcijski triler Prljavi anđeli koji je ovog vikenda startao u kinima diljem Hrvatske s 14.625 €, dok je 8. mjesto pripalo epskom mjuziklu Zlica s 13.664 €. Niko 3: Putevima polarne svjetlosti je na 9. mjestu s 12.723 €, a 10. mjesto zaokružuje Robbie Williamsov biografski mjuzikl Better Man sa zarađenih 11.592 €.

                  Izvor: Box office HR

                  O autoru

                  kinofilm
                  Privacy Overview

                  This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.