I filmofili jedva čekaju Super Bowl – stiže pregršt novih trailera

Marketinška pozicija za vrijeme trajanja finala prvenstva u američkom nogometu jedna je od najprestižnijih na svijetu. Za pola minute mora se platiti i do 7 milijuna dolara, a hollywoodski studiji će priliku iskoristiti kako bi predstavili nadolazeće hitove.

Nema nikakve sumnje da je Super Bowl najznačajniji televizijski događaj u Americi. Prošle je godine finale u profesionalnom američkom nogometu privuklo pred male ekrane čak 112 milijuna gledatelja. Ove godine će se za Lombardijev trofej boriti Kansas City Chiefs i Philadelphia Eagles, a utakmicu će gledati i oni filmofili koje američki nogomet uopće ne zanima.

Gdje su gledatelji tamo je i Hollywood. Filmski studiji neće propustiti priliku pokazati nadolazeće hitove pred tolikom publikom. Tako će 12. veljače među brojnim reklamama svoje mjesto pronaći i najave hollywoodskih spektakala.

Sedam milijuna dolara za pola minute

Za samo pola minute promidžbe tijekom Super Bowla oglašivači ove godine moraju izdvojiti čak i do 7 milijuna dolara. Zato će i biti prikazani traileri samo za one filmove za koje Hollywood misli da će biti veliki blockbusteri.

Universal Pictures tako priprema posebne najave za akcijski spektakl Brzi i žestoki 10. Prikazat će i novi 15-sekundni trailer za iščekivani neobični film Kokainski medvjed.

Poster za Brzi i žestoki 10 (Foto: Universal Pictures)

Disney je odlučio ove godine predstaviti se u velikom stilu. Najavljeni su foršpani za filmove Ant-Man i Wasp: Kvantumanija, Čuvari galaksije Vol. 3 i Mala sirena. Osim toga, navodno se planira i promocija Pixarovog filma Elemental.

Warner Bros. tradicionalno nije bio pretjerano zainteresiran za Super Bowl. Ove će godine, pak, napraviti iznimku. Trailer za nadolazeći The Flash s Ezrom Millerom gotovo je siguran, a sve je više šuškanja da će biti organizirana i pretpremijera nadolazećeg DC svemira, nakon što su James Gunn i Peter Safran kao voditelji DC studija ranije najavili neke filmove i serije.

Vraća li se Sony?

Za razliku od Warnera, Paramount nikada ne štedi na promociji u vrijeme Super Bowla. Tako će prikazati najave za Vrisak 6, Dungeons & Dragons: Čast među lopovima i Transformers: Uspon zvijeri.

MGM i Lionsgate bi mogli predstaviti svoje favorite, Creed 3 i John Wick 4, no to nije potvrđeno. Baš kao što nije potvrđeno ni hoće li Sony, nakon petogodišnje apstinencije, prikazati najavu za neki svoj film.

U svakom slučaju, čak i ako ne znaju razlikovati quarterbacka od probijača, ljubitelji filma imat će što vidjeti tijekom prijenosa Super Bowla. Naravno, ako ulove američku verziju prijenosa…

O autoru

kinofilm
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.