Redatelj “Predatora” iznio neočekivanu ideju za nastavak Costnerovog “Vodenog svijeta”

Ponovno se priča o filmu Vodeni svijet, kojeg je producirao i u kojem je glumio Kevin Costner. Nakon neuspjelih pokušaja da se prebaci u format TV serije, redatelj Dan Trachtenberg nedavno je iznio potpuno novu i neočekivanu ideju vezanu za ovaj naslov. Zahvaljujući njoj, možda je ovo kultno ostvarenje na putu da tek sada dobije svoju pravu priliku.

Film Vodeni svijet (Waterworld, 1995.) godine, kojeg je Kevin Costner producirao i u kojem je glumio glavnu ulogu, dugo je bio predmet rasprava. S budžetom od preko 170 milijuna dolara, ovaj film redatelja Kevina Reynoldsa, bio je najskuplji film svog vremena, ali nije uspio opravdati očekivanja ni kod kritike ni kod publike. Ipak, s vremenom je stekao kultni status, osobito među ljubiteljima postapokaliptičnih filmova.

Potpuno nova ideja

Njegova premisa – svijet prekriven vodom nakon klimatske katastrofe – ostala je upečatljiva. Unatoč neuspjehu filma, razmišljalo se o istoimenoj TV seriji. Tako je projekt bio više puta u razvoju. Prvi put 2012. pod okriljem Syfy mreže. Projekt je tada brzo ugašen, bez konkretnih koraka prema produkciji. Novi pokušaj pojavio se 2021., kada je producent John Davis najavio nastavak radnje 20 godina nakon filma.

Redateljski posao trebao je odraditi Dana Trachtenberga, redatelj hvaljenog filma Prey (2022.) i u kina upravo pristiglog Predator: Badlands (2025.). Unatoč entuzijazmu, serija je ostala u najranijoj fazi, bez scenarija, glumačke postave ili potvrđene platforme. Kritički gledano, Reynoldsovfilmskoostvarenje definitivno ima veliki potencijal ali industrija još nije pronašla način da ga uvjerljivo prenese u serijski format.

Redatelj Trachtenberg je nedavno, na crvenom tepihu uoči premijere svog filma Predator: Badlands, izjavio da ne želi remake filma Vodeni svijet, nego da bi on trebao postati open-world akcijska videoigra iz trećeg lica. “Ono što želim vidjeti vezano uz ‘Vodeni svijet’ je videoigra… ne remake filma.“, tada je rekao. Time je sasvim jasno dao do znanja da nije prestao razmišljati o projektu. Doduše, sada je dao sasvim novu ideju o tome.

Up Next
You can skip ad in
SKIP AD >
Ad will start in..
Advertisement
Uključi zvuk
LIVE
 / 
  • Speed1
  • Subtitles
  • Quality
  • Audio
Quality
    Speed
    • 2x
    • 1.5x
    • 1.25x
    • 1x (Normal)
    • 0.5x
    Subtitles
      Audio
        Embed this video:
        Copy
        Copy video link:
        Copy
        Chapters
          • Copy video url at current time
          • Fullscreen Exit Fullscreen
          This content is private
          Submit
          Please enter valid password!
          Age Verification
          By clicking enter, I certify that I am over the age of 21 and will comply with this statement.
          ENTER
          or
          EXIT
          Coming Next
          CANCEL

          Njegova vizija uključuje bogat svijet preživljavanja, plovidbe i borbe, u kojem bi igrač istraživao oceanski pejzaž i otkrivao ostatke civilizacije. Ideja je naišla na mješovite reakcije. Neki fanovi smatraju da je to svjež pristup zastarjelom konceptu, dok su drugi skeptični i pitaju se može li igra prenijeti atmosferu filma bez Costnerove prisutnosti?

          A što se tiče Kevina Costnera zasad nije komentirao prijedlog. Njegova trenutačna fokusiranost na vlastiti western ep Horizont (Horizon) možda ga drži podalje od SF žanra, no Vodeni svijet ostaje dio njegove filmske ostavštine. Ako se projekt ostvari, njegova uključenost bi svakako dodala težinu, ali Trachtenbergov pristup ne ovisi o glavnom liku, već o svijetu koji može živjeti samostalno.

          Hrabra ideja koja nije bez rizika

          Gaming industrija već je pokazala da zna raditi s “vodenim okruženjima”. Primjeri poput igara Subnautica i Sea of Thieves pokazuju da je tehnička izvedba moguća, a vizualna estetika filma Vodeni svijet nudi potencijal za upečatljiv dizajn. No, pitanje je ima li on dovoljno prepoznatljivosti među mlađim generacijama, s obzirom na to da je film star 30 godina.

          Sama ideja je hrabra, ali nije bez rizika. Gaming publika je zahtjevna, a nostalgija nije dovoljna. Potrebna je inovacija, jasna vizija i kvalitetna izvedba. Trenutačno ne postoji potvrđen razvoj igre, nema studija, izdavača ni datuma. Sve je još u fazi “što ako“. Ipak, sama činjenica da se o tome ponovno priča govori mnogo.

          Prije svega, to je znak da se filmska nostalgija sve više seli u interaktivne medije. Ako se projekt ostvari, bit će to test kreativnosti i prilika da se jedan podijeljeni film pretvori u uspješan virtualni svijet. No, za sada  sve ostaje na ideji. Ali ideje su početak svega. A Vodeni svijet možda je na putu da tek sada dobije svoju pravu priliku.

          O autoru

          kinofilm
          Privacy Overview

          This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.