Zašto je Jamie Lee Curtis godinama reklamirala jogurt i najlonke?

Jamie Lee Curtis godinama je snimala reklame za jogurt, najlonke i rent-a-car usluge, i to u jeku svoje glumačke karijere. U iskrenom intervjuu otkrila je da su joj ti angažmani omogućili da više vremena provodi s obitelji. Parodije na njezine reklame dočekala je sa smiješkom, svjesna da su postale dio pop-kulture.

Kad Jamie Lee Curtis kaže da je godinama reklamirala jogurt koji “vas tjera na WC”, to znači samo jedno – i najveće zvijezde ponekad uloge biraju srcem. Doslovno.

Jer iako bismo mogli pomisliti da zvijezda filmova kao što su Istinite laži (True Lies, 1994.) ili Riba zvana Wanda (A Fish Called Wanda, 1988.) nema baš potrebu snimati reklame za najlonke i jogurt, Jamie Lee Curtis je to radila, i to godinama. Ne zato što joj je karijera “zapela”, dapače, bila je u punom zamahu. No kako je objasnila u nedavnom intervjuu za 60 Minutes na CBS-u, imala je dobar razlog.

“Radila sam te reklame kako bih mogla biti kod kuće s djecom. Nijedna zaposlena mama nije savršena. Trudimo se, pokušavamo to prikazati kao da sve štima, ali duboko u sebi često osjećamo krivnju. I ja sa, kao i mnoge druge majke, bila svjesna koliko sam odsutna jer se želim i profesionalno ostvariti”, objasnila je glumica teško susprežući suze. .

Jamie Lee Curtis i njezin suprug – glumac, scenarist, producent, redatelj i glazbenik – Christopher Guest posvojili su dvoje djece – Annie 1986. i Ruby 1988. Upravo su oni bili razlog zbog kojeg je prihvaćala reklamne angažmane umjesto novih filmskih uloga. Snimanja su bila kraća, fleksibilnija i, što je najvažnije, omogućavala su joj da bude više kod kuće.

I tako je Jamie postala zaštitno lice za L’EGGS najlonke, Hertz rent-a-cara, no najviše se pamti po reklami za Activia jogurt, čiji je probavni učinak bio glavna tema. Štoviše, i sama je simpatično zaključila:

“To je glavni razlog zašto sam sedam godina prodavala jogurt koji vas tjera na WC. “

Naravno, reklame su vrlo brzo postale vrlo popularne pa nije čudo što da su postale i predmet brojnih šala. Kristen Wiig ih je više puta parodirala u emisiji Saturday Night Live. Kako bi bilo što je više moguće autentična, Wiig je tijekom snimanja parodija uistinu konzumirala Activia jogurt.

A kako je Jamie reagirala na sve to?

Sa stilom i osmijehom. Nije se uvrijedila, naprotiv! Parodije su joj bile zabavne, a čitav “fenomen Activije” doživjela je kao dokaz da su te reklame postale dio pop-kulture te da je, unatoč temi koju mnogi smatraju neugodnom, uspjela ispričati nešto što je mnogima blisko – i fiziološki i emocionalno.

O autoru

kinofilm
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.