Dva najuspješnija filma vikenda obiluju magijom i iluzijama svaki na svoj način, i publici je trebalo upravo malo istoga kako bi pohrlili u kina.
Od četvrtka 20. studenoga do nedjelje 23. studenog ukupan box office domaćih kina iznosio je 421.251 € što bi bilo za 35,7 % više nego vikend ranije. Ovo je odličan rezultat jer posljednji put kad je hrvatski box office prešao 400 tisuća eura bilo je krajem svibnja zahvaljujući filmovima Lilo & Stitch te posljednjoj Nemogućoj misiji. U ova četiri dana 58.944 gledatelja je pohrlilo u kino dvorane, a to je pak veća brojka za 31,7 %.
Najuspješniji filmovi vikenda
Box office predvodi treći dio franšize koju bi se moglo nazvati Oceanovih 11 gdje su umjesto klasičnih prevaranata ovdje iluzionisti. Zabavni film pljačke Majstori iluzije 3: Sad me vidiš, sad me ne vidiš debitirao je u domaćim kinima sa 111.837 € i 13.439 gledatelja. U usporedbi sa svoja dva prethodnika koja su izašla 2013. i 2016. godine, treći dio okupio je manje publike od prvog filma za -11,1 %, dok je od drugog imao manju posjećenost za -21,8 %. Mada je kod nas izašao ovog vikenda, prošlog tjedna je na većini svjetskih tržišta već stigao u kina te također zauzeo prvo mjesto i do sada je u svijetu zaradio preko 146 milijuna dolara. Za studio Lionsgate ovo je prvi veliki hit godine, pogotovo nakon što su Balerina: Iz svijeta Johna Wicka i Bratstvo lopova 2: Pantera neslavno podbacili na svjetskim kino blagajnama (unatoč tome što su super zabavni).
Globalna senzacija Zlica: Zauvijek na drugom je mjestu domaćeg box officea sa zaradom od 96.412 € i 11.198 gledatelja. U svijetu je ovaj vikend bio obojen u zeleno budući da je drugi dio epskog mjuzikla svuda bio broj jedan, te je u ovih nekoliko dana zaradio 223 milijuna dolara što mu je osiguralo titulu četvrtog najboljeg starta u svjetskim kinima (ispred njega su Lilo & Stitch, Jurski svijet: Preporod, i Minecraft film). U Hrvatskoj mjuzikl i knjiga na kojem je film zasnovan nije bio toliko popularan kao u ostatku svijeta te je prvi dio koji je izašao prošle godine, Zlica (2024.), imao puno skromnije otvaranje u domaćim kinima od njegova nastavka. Zlicomanija se ovaj puta očito proširila i na domaću publiku željnu epskog mjuzikla koji spaja moderne i klasične filmove te je otvaranje Zlice: Zauvijek nadmašilo prethodnika zaradom za čak 83,7 %.
Paulina P., Jujutsu Kaisen, i Sokol
Omiljena heroina sa stranica lektira za osnovne škole je sa svojim novim filmom, Drugi dnevnik Pauline P., ovaj puta zauzela treće mjesto sa zarađenih 38.128 € i 7.881 gledateljem. Nastavak obiteljskog hita iz 2023. je u svom trećem vikendu u kinima ostvario bolje rezultate od prethodnika za velikih 244 %. Prvom filmu rezultate je omeo dolazak Super Maria u kina, a kako će se novi filma držati na box officeu kad se ovog četvrtka pojavio Zootropola 2 – tek ćemo saznati. Ali bez obzira na sve, ovo je ogroman uspjeh za domaći film kojeg gledatelji svih uzrasta obožavaju i stoga – dajte publici još.
Možda su prije samo nekoliko godina anime izgledale kao nešto egzotično u hrvatskim kinima, ali trendovi se mijenjaju. Jedna od trenutačno najpopularnijih anime serija u svijetu nastavila je priču s novim filmom prilično dugačkog imena Jujutsu Kaisen: Pogubljenje – Incident u Shibuyi x Počinje igra odstrela. Film je zapravo uvertira u treću sezonu serije Jujutsu Kaisen (2020.) koja kreće s emitiranjem ovog siječnja, dok je Pogubljenje ovog vikenda u domaćim kinima startao s 35.029 € i 4.150 gledatelja. Budući da je film poput same serije pun mitologije i eksplozivne akcije gdje od zadanih udaraca padaju cijeli kvartovi, a ne samo zgrade – gledanje animea na velikim ekranima je uistinu jedinstveno iskustvo i nije ništa čudno što je domaća publika prepoznala te čari.
Dokumentarni film o jednom od posljednjih branitelja Vukovara, Sokol: Nezaustavljiv kao sudbina, u svom drugom vikendu zaradio je 26.047 € te je privukao 4.466 gledatelja. Studeni je u novijoj hrvatskoj povijesti itekako značajan po pitanju ove tematike, dok je stvarna priča o Velimiru Đereku zvanim Sokol snažna emotivna priča, i nažalost, jedna od mnogih.
Od šestog do desetog mjesta
Obiteljska animacija Misija Božić: Jojo spašava stvar zauzela je 6. mjesto sa zarađenih 21.977 €, nova animirana avantura Tafiti: Avantura u pustinji našla se na 7. mjestu s 18.726 €, dok je 8. mjesto pripalo akcijskom sf-u Predator: Badlands koji je ulovio plijena u iznosu od 16.966 €. Jedan od najvećih podbačaja godine, Edgar Wrightov Trkač, pao je na 9. mjesto zaradivši 16.739 €, i 10. mjesto zaokružuje horor Čuvar sa 7.591 €.
Izvor: Box office HR

















