Box office Hrvatska: Magija je obavila kino dvorane

Dva najuspješnija filma vikenda obiluju magijom i iluzijama svaki na svoj način, i publici je trebalo upravo malo istoga kako bi pohrlili u kina.

Od četvrtka 20. studenoga do nedjelje 23. studenog ukupan box office domaćih kina iznosio je 421.251 € što bi bilo za 35,7 % više nego vikend ranije. Ovo je odličan rezultat jer posljednji put kad je hrvatski box office prešao 400 tisuća eura bilo je krajem svibnja zahvaljujući filmovima Lilo & Stitch te posljednjoj Nemogućoj misiji. U ova četiri dana 58.944 gledatelja je pohrlilo u kino dvorane, a to je pak veća brojka za 31,7 %.

Najuspješniji filmovi vikenda

Box office predvodi treći dio franšize koju bi se moglo nazvati Oceanovih 11 gdje su umjesto klasičnih prevaranata ovdje iluzionisti. Zabavni film pljačke Majstori iluzije 3: Sad me vidiš, sad me ne vidiš debitirao je u domaćim kinima sa 111.837 € i 13.439 gledatelja. U usporedbi sa svoja dva prethodnika koja su izašla 2013. i 2016. godine, treći dio okupio je manje publike od prvog filma za -11,1 %, dok je od drugog imao manju posjećenost za -21,8 %. Mada je kod nas izašao ovog vikenda, prošlog tjedna je na većini svjetskih tržišta već stigao u kina te također zauzeo prvo mjesto i do sada je u svijetu zaradio preko 146 milijuna dolara. Za studio Lionsgate ovo je prvi veliki hit godine, pogotovo nakon što su Balerina: Iz svijeta Johna Wicka i Bratstvo lopova 2: Pantera neslavno podbacili na svjetskim kino blagajnama (unatoč tome što su super zabavni).

Up Next
You can skip ad in
SKIP AD >
Ad will start in..
Advertisement
Uključi zvuk
LIVE
 / 
  • Speed1
  • Subtitles
  • Quality
  • Audio
Quality
    Speed
    • 2x
    • 1.5x
    • 1.25x
    • 1x (Normal)
    • 0.5x
    Subtitles
      Audio
        Embed this video:
        Copy
        Copy video link:
        Copy
        Chapters
          • Copy video url at current time
          • Fullscreen Exit Fullscreen
          This content is private
          Submit
          Please enter valid password!
          Age Verification
          By clicking enter, I certify that I am over the age of 21 and will comply with this statement.
          ENTER
          or
          EXIT
          Coming Next
          CANCEL

          Globalna senzacija Zlica: Zauvijek na drugom je mjestu domaćeg box officea sa zaradom od 96.412 € i 11.198 gledatelja. U svijetu je ovaj vikend bio obojen u zeleno budući da je drugi dio epskog mjuzikla svuda bio broj jedan, te je u ovih nekoliko dana zaradio 223 milijuna dolara što mu je osiguralo titulu četvrtog najboljeg starta u svjetskim kinima (ispred njega su Lilo & Stitch, Jurski svijet: Preporod, i Minecraft film). U Hrvatskoj mjuzikl i knjiga na kojem je film zasnovan nije bio toliko popularan kao u ostatku svijeta te je prvi dio koji je izašao prošle godine, Zlica (2024.), imao puno skromnije otvaranje u domaćim kinima od njegova nastavka. Zlicomanija se ovaj puta očito proširila i na domaću publiku željnu epskog mjuzikla koji spaja moderne i klasične filmove te je otvaranje Zlice: Zauvijek nadmašilo prethodnika zaradom za čak 83,7 %.

          Paulina P., Jujutsu Kaisen, i Sokol

          Omiljena heroina sa stranica lektira za osnovne škole je sa svojim novim filmom, Drugi dnevnik Pauline P., ovaj puta zauzela treće mjesto sa zarađenih 38.128 € i 7.881 gledateljem. Nastavak obiteljskog hita iz 2023. je u svom trećem vikendu u kinima ostvario bolje rezultate od prethodnika za velikih 244 %. Prvom filmu rezultate je omeo dolazak Super Maria u kina, a kako će se novi filma držati na box officeu kad se ovog četvrtka pojavio Zootropola 2 – tek ćemo saznati. Ali bez obzira na sve, ovo je ogroman uspjeh za domaći film kojeg gledatelji svih uzrasta obožavaju i stoga – dajte publici još.

          Up Next
          You can skip ad in
          SKIP AD >
          Ad will start in..
          Advertisement
          Uključi zvuk
          LIVE
           / 
          • Speed1
          • Subtitles
          • Quality
          • Audio
          Quality
            Speed
            • 2x
            • 1.5x
            • 1.25x
            • 1x (Normal)
            • 0.5x
            Subtitles
              Audio
                Embed this video:
                Copy
                Copy video link:
                Copy
                Chapters
                  • Copy video url at current time
                  • Fullscreen Exit Fullscreen
                  This content is private
                  Submit
                  Please enter valid password!
                  Age Verification
                  By clicking enter, I certify that I am over the age of 21 and will comply with this statement.
                  ENTER
                  or
                  EXIT
                  Coming Next
                  CANCEL

                  Možda su prije samo nekoliko godina anime izgledale kao nešto egzotično u hrvatskim kinima, ali trendovi se mijenjaju. Jedna od trenutačno najpopularnijih anime serija u svijetu nastavila je priču s novim filmom prilično dugačkog imena Jujutsu Kaisen: Pogubljenje – Incident u Shibuyi x Počinje igra odstrela. Film je zapravo uvertira u treću sezonu serije Jujutsu Kaisen (2020.) koja kreće s emitiranjem ovog siječnja, dok je Pogubljenje ovog vikenda u domaćim kinima startao s 35.029 € i 4.150 gledatelja. Budući da je film poput same serije pun mitologije i eksplozivne akcije gdje od zadanih udaraca padaju cijeli kvartovi, a ne samo zgrade – gledanje animea na velikim ekranima je uistinu jedinstveno iskustvo i nije ništa čudno što je domaća publika prepoznala te čari.

                  Dokumentarni film o jednom od posljednjih branitelja Vukovara, Sokol: Nezaustavljiv kao sudbina, u svom drugom vikendu zaradio je 26.047 € te je privukao 4.466 gledatelja. Studeni je u novijoj hrvatskoj povijesti itekako značajan po pitanju ove tematike, dok je stvarna priča o Velimiru Đereku zvanim Sokol snažna emotivna priča, i nažalost, jedna od mnogih.

                  Od šestog do desetog mjesta

                  Obiteljska animacija Misija Božić: Jojo spašava stvar zauzela je 6. mjesto sa zarađenih 21.977 €, nova animirana avantura Tafiti: Avantura u pustinji našla se na 7. mjestu s 18.726 €, dok je 8. mjesto pripalo akcijskom sf-u Predator: Badlands koji je ulovio plijena u iznosu od 16.966 €. Jedan od najvećih podbačaja godine, Edgar Wrightov Trkač, pao je na 9. mjesto zaradivši 16.739 €, i 10. mjesto zaokružuje horor Čuvar sa 7.591 €.

                  Izvor: Box office HR

                  Up Next
                  You can skip ad in
                  SKIP AD >
                  Ad will start in..
                  Advertisement
                  Uključi zvuk
                  LIVE
                   / 
                  • Speed1
                  • Subtitles
                  • Quality
                  • Audio
                  Quality
                    Speed
                    • 2x
                    • 1.5x
                    • 1.25x
                    • 1x (Normal)
                    • 0.5x
                    Subtitles
                      Audio
                        Embed this video:
                        Copy
                        Copy video link:
                        Copy
                        Chapters
                          • Copy video url at current time
                          • Fullscreen Exit Fullscreen
                          This content is private
                          Submit
                          Please enter valid password!
                          Age Verification
                          By clicking enter, I certify that I am over the age of 21 and will comply with this statement.
                          ENTER
                          or
                          EXIT
                          Coming Next
                          CANCEL

                          O autoru

                          kinofilm
                          Privacy Overview

                          This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.