Universal Pictures sklopio je četverogodišnji ugovor s poznatim košarkašem LeBronom Jamesom i The SpringHill Company, brandom Mavericka Cartera. The SpringHill Company prethodno je ugovor sklopila s kućom Warner Bros, s kojima su snimili animirani Space Jam: A New Legacy (2021), nastavak na uspješnicu Space Jam (1996).
Donna Langley, predsjednica Universal Filmed Entertainment grupe, kaže kako su LeBron, Maverick i tim iz The SpringHill Company tvorci sadržaja s ciljem. Langley nadodaje i da se njen tim izrazito veseli suradnji s filmskom ekipom koja ih tjera da pričaju priče koje unaprjeđuju kulturu. „SpringHillovi projekti su neodoljivi, zabavni, nadahnuće i trude se pokrenuti važne razgovore što nam je sad potrebno više nego ikad. S LeBronom i Maverickom se već dogovaramo o nekim uzbudljivim projektima koji se aktivno razvijaju.“
Universal se s LeBronom, Maverickom i The SpringHill Company već udružio na nekoliko projekata u različitim fazama razvoja. Universalovo i SpringHillovo partnerstvo počelo je s Untitled James Project, zasnovanom na knjizi Jamesovoj i Bissingerovoj knjizi Shooting Stars.
Carter, SpringHillov generalni direktor, suradnjom s Universalom je zadovoljan. „Cilj SpringHilla je osnažiti veličinu u svakom pojedincu. S Universalom smo usklađeni po pitanju osiguravanja da se društveno odgovorni i korisni elementi u našim pričama osjete, bila to drama, komedija, obitelj ili čak horor film. U istom tonu, ovo partnerstvo nam dopušta osnaživanje tvoraca da ispričaju njima važne priče te kulturu na studijskim projektima u filmskom svijetu.“