‘Five Nights at Freddy’s 2’ nastavlja tradiciju svog prethodnika gdje je zavladao svjetskim box officeom, a kako stoje drugi filmovi?
Brojimo sitno do kraja 2025. godine, a početak prosinca donio je obećavajuće rezultate na domaćem box officeu. Tim više što je uobičajeno da prvi vikend prosinca ima pad u zaradi, ali ovaj puta to nije slučaj. Od četvrtka 04. prosinca do nedjelje 07. prosinca prodano je kino ulaznica u iznosu od 337.795 €, dok se takva brojka može zahvaliti 49.044 gledatelja u ta četiri dana. Prema tome, box office je narastao za 6,7 % dok je posjećenost porasla za 7,6 % u usporedbi s vikendom ranije.
Najuspješniji filmovi vikenda
Fanovi video igara ponovno su pohrlili u kina te postavili Five Nights at Freddy’s 2 na prvo mjesto domaćeg box officea. Nastavak Blumhouseovog hita iz 2023. u vikendu otvaranja zaradio je 103.345 € dok ga je pogledalo 13.282 gledatelja. U usporedbi s prvim filmom koji je izašao krajem studenog 2023., u hrvatskim kinima FNaF 2 ostvario je slabije rezultate za -18,2 %, ali ova franšiza je neosporan hit. Studio je predviđao još skromniji start, no film je startao u kinima iznad očekivanja te je u svijetu zaradio sveukupno 109,1 milijun dolara – za 21,6 % manje nego njegov prethodnik. Recenzije kritičara su doista nemilosrdne, ali fanove franšize nije briga za njih. Uostalom, publika je ona koja plaća ulaznice i vodi glavnu riječ o tome što je hit a što nije. Uz ovako dobre rezultate, posljednji dio Five Nights at Freddy’s trilogije je neupitan.
Disneyev Zootropola 2 odlično se drži u drugom vikendu gdje je zaradio 95.858 € uz 13.707 gledatelja. Gledajući zaradu, pripalo mu je drugo mjesto, ali gledanost mu je malčice veća nego Freddyju. Kako i ne bi kad je prikazan na 75 screenova, dok je Freddy imao njih 46. Zootropola 2 će bez problema postati drugi ili treći po redu najuspješniji film godine budući da je do sada u svijetu zaradio vrtoglavih 915 milijuna dolara. Da bi dostigao najveći hit godine, Ne Zha 2 (koji nije išao u hrvatska kina), potrebno mu je još milijardu dolara, dok za manje od dva tjedna stiže i novi Avatar. Kako god bilo, Disney ove godine ima razloga za slavlje.
Majstori iluzije 3, Zlica 2, i Jojo
Majstori iluzije 3: Sad me vidiš, sad me ne vidiš i dalje baca magiju zabave na publiku jer ovog vikenda pogledalo ga je 4.203 gledatelja što mu je donijelo zaradu od 31.668 €. Sa svjetskom zaradom od 209 milijuna dolara ljubitelji filmova o pljački, šarolikih likova i stalnih preokreta u radnji očekuju nastavak.
Još jedan film koji donosi čaroliju na velike ekrane, Zlica: Zauvijek, zauzeo je četvrto mjesto s 18.653 € zarade i 2.523 gledatelja. Drugi dio epskog mjuzikla ostvaruje slabije brojke od svog prethodnika koji je izašao prošle godine, ali unatoč tome za studio Universal ovo je veliki hit te se očekuju i spin-offovi priče.
Obiteljska animacija Misija Božić: Jojo spašava stvar ovog vikenda vratila se među top pet filmova nakon što je posljednjih nekoliko tjedana provela na 6. mjestu. Čak je izbacio i Paulinu P., ali za to ima jako dobar razlog. Vidi se da nam je Božić pred vratima, a Misija Božić je očito idealan film za nadolazeće razdoblje. Ovaj puta blagdanski duh donio mu je 14.611 € zarade i 2.872 gledatelja.
Od šestog do desetog mjesta
Drugi dnevnik Pauline P. našao se na 6. mjestu s 11.405 €, na 7. mjestu je nova povijesna drama Hamnet koja je zaradila 11.284 €, dok je 8. mjesto pripalo survival trileru Joea Carnahana Nada umire posljednja koji je debitirao s 10.811 €. Akcija Pun gas prošla je kroz cilj s 9.134 € što je bilo dovoljno za 9. mjesto, te je 10. mjesto pripalo još jednom blagdanskom filmu, Božićna mišolovka, koji je unio ekstra blagdanskog duha i smijeha sa 6.195 €.
Izvor: Box office HR

















